czwartek, 31 grudnia 2015

Grudniowy beGLOSSY

Hej dziewczyny ! W końcu do Was wracam. Mały ma już 4 miesiące. Jest bardzo pogodny
i grzeczny. Ogarnęłam sprawy domowe, rodzicielskie i teraz mogę kontynuować swojego bloga. Ogólnie powiem Wam, że bycie mamą jest super ! Bałam się jak to będzie, ale wsparcie bliskich osób pomogło mi zwalczyć lęk.

Dziś przychodzę do Was z grudniowym beGLOSSY. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad subskrypcją pudełek i w końcu nadszedł ten moment ! Jak na razie zamówiłam subskrypcje na trzy miesiące, zobaczymy co będzie dalej.


Pudełko zamówiłam zaraz przed świętami, więc czekałam z niecierpliwością na kuriera.
Gdy tylko otrzymałam beGlossy zaraz patrzyłam do środka. Najpierw rzuciła mi się w oczy piękna szata graficzna pudełka. Czyż nie wygląda ona iście świątecznie ? Pięknie zapakowane cieszy oczy, a w dodatku może nadawać się  na prezent. W grudniowej edycji można znaleźć głównie produkty do pielęgnacji, ale nie zabrakło też kolorówki. Po rozpakowaniu pudełka, moim oczom ukazały się cztery produkty pełnowymiarowe:

* MOKOSH- odżywczy eliksir do ciała Żurawina o pojemności 100 ml (cena 65,00)
* ARTEGO- Szampon intensywnie nawilżający Rain Dance o pojemności 150 ml (cena 29,90)
* LOREAL ELSEVE- Magiczna Moc olejków- Olejek w kremie o pojemności 150 ml (cena 19,99)
* LAMBRE- Premanent Eyeliner (kolor brązowy) o pojemności 1 ml (cena 17,90)

 mała próbka kremu:

* JEAN D'ARCEL- Collection Caviar Creme (na dzień) o pojemności 5 ml (cena produktu pełnowymiarowego 159,00 za 50 ml)

 i jeden malutki prezent w formie próbki

* URIAGE- Pasta SOS o pojemności 1g (cena produktu pełnowymiarowego ok. 50,00 za 15g)



Jak widać w tym miesiącu beGlossy jest na wypasie. Jestem bardzo zadowolona z zawartości pudełka. Na pewno pojawi się osobna recenzja każdego z tych produktów. Jak na razie użyłam tylko raz MOKOSHA i ARTEGO do włosów. Na recenzje jest jeszcze za wcześnie. 

Z racji tego, że już dziś żegnamy obecny Rok i witamy Nowy Rok chciałam Wam życzyć wszystkiego dobrego! Dużo sukcesów, spełnienia zaplanowanych planów i wyznaczonych celów. Chciałam Wam życzyć jeszcze dobrych wyborów i prawidłowych decyzji. Tak abyście niczego nie żałowali. Korzystajcie z życia !! Do usłyszenia w Nowym Roku !! 

ps mój rok był wypasiony: ślub, udane imprezy rodzinne, narodziny synka, pierwsze wspólne święta, zdane prawo jazdy i pierwszy wspólny sylwester z synkiem ! 


Napiszcie w komentarzach czy Wasz rok był udany, czy udało Wam się zrealizować zamierzone cele oraz co sądzicie o grudniowym beGlossy, może któraś z Was subskrybuje
 i korzysta z niego dłużej i powie mi co nie co na temat tych pudełek ?? 




7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wchodzisz sobie na ich stronę beGlossy.pl i masz możliwość zamówienia jednej paczki, trzech pudełek na każdy miesiąc bądź polroczna czy roczna. Ceny podane są na stronie. Warto zamówić takie pudełeczko, gdyż można przetestować nowości kosmetyczne czy poznać jakąś markę. W pudełku znajduje się 5 miniatur kosmetyków, zdarza się że są też produkty pełnowymiarowe. Za cenę dajmy na to 50 zł masz 5 produktów, z czego np 1 z nich jest wartości 60 zl. To się opłaca. Ty wydajesz 50 zł a dostajesz pudełko wartości np 100 zł. Przesyłka jest darmowa. Ja narazie Zamówiłam na 3 Miesiące. W każdej chwili możesz się wycofać pisząc np maila bądź poczta wysyłając rezygnację :) mam nadzieje ze pomogłam

      Usuń
  2. zazdroszczę i oby jak najdłużej kosmetyki służyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie na czego zazdrościć kochana :) każdy może spróbować :) mam nadzieje ze któryś z kosmetyków mi się spisze. Za jakiś czas pojawi się recenzja :)

      Usuń
  3. ALe super kosmetyki! Od jakiegoś czasu myślę o zamówieniu takiego pudełka, ale jakoś nigdy nie mogę się do tego zabrać haha

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale trafiłaś, same okazje, artego swietna marka ;) Obserwuje!
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak sądzę :) artego na dzień dzisiejszy sprawuje mi się bardzo dobrze i wiem już ze to będzie szampon nr 1 :)

      Usuń