czwartek, 20 sierpnia 2015

Ulubione perfumy

Jeszcze mnie nie zebrało, więc dodaję szybkiego posta o moich ulubionych perfumach  :)

Moim zdecydowanym numerem 1 jest CK In 2 U 


Zakupiłam go na stronie iperfumy.pl. Za pojemność 50 ml zapłaciłam wtedy ok 87 zł wraz z przesyłką. Ogólnie większość perfum zamawiam z tej strony bo często zdarzają się promocje, okazje itd. 

Zapach jest bardzo intensywny i dość specyficzny. Jego po prostu trzeba lubić. Wg mnie jest idealny na wiosnę i jesień. Na lato uważam jest zbyt intensywny i mógłby wywoływać negatywne odczucia wśród bliskich. Nie trzeba dużo się nim psikać, wystarczy dwa razy by zapach delikatnie otulał Nasze zmysły. Na mojej skórze utrzymuje się bardzo długo. Wraz z przemijającymi godzinami  potrafi zmienić się i robić się bardziej delikatnym. Ogólnie dostaje bardzo dużo komplementów na temat jego zapachu. 

Pamiętajcie jest to zapach bardzo specyficzny więc najlepiej przed Jego zakupem należy udać się do drogerii i powąchać go osobiście :)

Numerem 2 dla mnie jest zapach od Avon Little pink dress 



Perfumę zakupiłam jakiś czas temu w katalogu Avon. Z tego co pamiętam zakupiłam go po promocyjnej cenie, lecz nie pamiętam dokładnie ile za niego dałam. Pojemność perfumy to 50 ml. 

Jak dla mnie zapach jest boski. Dość intensywny ale nie mulący. Bardziej zaliczyłabym go do zapachów kwiatowych. Według mnie idealnie nadaje się na codzień. Jest bardzo kobiecy i ma w sobie to coś. Wystarczy kilka psiknięć by poczuć się na prawdę wyjątkowo. Zapach dość długo utrzymuje się na skórze. Rewelacji nie ma, ale do 10h może wytrzymać. Wszystko zależy od intensywność pracy podczas dnia :)

Natomiast moim numerem 3 i takim typowym świeżakiem jest perfuma Incandessence marki Avon



Pojemność tej perfumy wynosi 50 ml. Zakupiłam ją tak samo jak perfumę powyżej. Ma bardzo ciekawą butelkę. Jest bardzo poręczna i idealnie mieści się do torebki. Zapach perfum kojarzy mi się z mydełkiem, jest bardzo świeży ale nie mulący. Używam go  najczęściej. Jest moim numerem jeden wśród perfum na co dzień.  Wiem, że wtedy pachnę świeżo i przyjemnie. Dużo znajomych go komplementuje. Niestety u mnie utrzymuje się średnio ale mimo to bardzo go lubię :) 

A u Was co jest numerem 1 ?? :)

Pozdrawiam serdecznie ! :*




1 komentarz: