sobota, 8 sierpnia 2015

MAKEUP REVOLUTION PALETTE


Witam,

Dzisiejszy post w całości poświęcony jest palecie z firmy Makeup Revolution.
Jakiś czas temu zakupiłam ją na stronie Kosmetykizameryki. Wybrałam wersję bardziej stonowaną i dzienną - essential mattes.




Początkowo miałam mieszane uczucia czy brązy znajdujące się w tej palecie nie będą zbyt mocne i czy sama paleta będzie z moimi powiekami pięknie współpracować. Po pierwszym użyciu okazało się, że kolory są pięknie napigmentowane, dobrze się rozcierają i długo utrzymują się na moich powiekach. Dodam, że nie używam żadnej bazy pod cienie. Wcześniej używałam paletek z firmy Sleek i niestety zbierały się w załamaniach i nie utrzymywały się  tak jak powinny. Dodatkowo mnie uczulały. Natomiast przy tej palecie jest całkiem inaczej. Byłam zdziwiona gdyż cena takiej paletki jest dość niska. Uważam, że warto mieć taki zbiór cieni w swojej kosmetyczce.



Paletkę posiadam od kwietnia i jestem z niej bardzo zadowolona.

Plusy:

+ jakość
+ pigmentacja
+ cena
+ trwałość

Minus:

- podczas nakładania minimalnie się osypuje


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz