piątek, 14 sierpnia 2015

Prezenty

Hej :) 

Dziś przyszłam się pochwalić co otrzymaliśmy ostatnio od rodziców dla małego : ))) Jakiś czas temu zerknęłam do szafy i doszłam do wniosku, że małemu do wyprawki brakuje jeszcze ślicznych śpioszków. Jakoś wcześniej nic mnie nie urzekło, a i ceny mnie przerażały. Dlatego na pytanie dotyczące czego jeszcze Nam brakuje odpowiedzieliśmy jednogłośnie : śpiochów ! ; ) Przyznam się szczerze, że teściowa poszalała. Dodała też, że teraz w Smyku jest dużo wyprzedaży i warto to wykorzystać :) 

Ja natomiast większość rzeczy upolowałam w second handach, wszystkie już poprałam, wyprasowałam i czekają w komodzie pięknie złożone. Jeśli jesteście ciekawi co upolowałam to piszcie pod postem  :) 




                                            















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz