sobota, 15 sierpnia 2015

Garnier Mineral

Hej,
Tak tak tak ; ) przychodzę do Was z recenzją Garnier Mineral Invisible Anti-Marks/ Stains/ Fading. 

Nigdy nie przepadałam za antyperspirantami w kulce. Zawsze kojarzyły mi się z wiecznie mokrymi pachami, a w tym przypadku i koszulką itd.. Ostatnio dość często słyszę pozytywne opinie na temat kulek z Garniera. Dotychczas używałam Rexony z której cały czas jestem bardzo zadowolona :). Jednakże postanowiłam przetestować coś innego. 


Pierwsze co przykuło moją uwagę to niewielki rozmiar. Drugą kwestią jest zapach, który jest bardzo przyjemny i delikatny. Podczas nakładania produktu ciągle odczuwam to nieprzyjemne uczucie mokrości, jednakże dość szybko się wchłania i nie pozostawia na mojej skórze tego okropnego odczucia. W sumie to przyzwyczaiłam się już do niego. Jest mały, poręczny, idealny do torebki. Zapach utrzymuje się bardzo długo, może nie 48h ale przez większość dnia na pewno :). 



Producent tego produktu zakłada, że przez składniki aktywne znajdujące się w tym o to antyperspirancie nasze ubrania będą dodatkowo chronione przed śladami, plamami i sztywnieniem materiału. Moje zdanie jest takie: jak na razie nie zaobserwowałam na swoich ubraniach plam, sztywnienia materiału czy innych śladów. Jestem zadowolona, że podczas zakładania czarnej czy kolorowej koszulki nie zostają mi białe ślady. 

Plusy:
+ cena
+ zapach
+ trwałość zapachu
+ wielkość
+ brak śladów, plam 

Minusy:
- uczucie mokrości przy większych upałach 

A Wy czego używacie ?? Podzielcie się ze mną swoja opinią :)

Pozdrawiam  ;)



6 komentarzy:

  1. Nie używam kulek, wolę spraye :) U mnie ulubieńcem jest połączenie Blokera z Ziaji (ok. raz na dwa tygodnie) i Garnier Mineral Action Control :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Bloker z Ziaji tez jest w sprayu ? :) kiedyś go uzylam parę razy w formie kulki i chyba cos robilam źle bo w ogóle mi sie nie spisywał. Z tylu producent napisał sposób użycia i nie do końca sie do tego stosowalam :) Milo mi ze podzielilas sie ze mną swoja opinia :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Ostatnio w Biedronce wzięłam też z Garniera tyle, że tą przeźroczystą wersję :) ale lubię też Rexone w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rexona jest bardzo dobra, sama używałam do tej pory i byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. nienawidzę uczucia mokrości pod pachami przez kulkę... dlatego jestem zadowolona z Lady :)
    Nie uzywalam jeszcze garniera!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mokrym pachom mówimy kategoryczne NIE ! ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń