wtorek, 11 sierpnia 2015

Satin Care

Satin Care żel do golenia dla kobiet


Ostatnio będąc na zakupach postanowiłam zmienić coś w swojej pielęgnacji nóg. Jak wiadomo są wakacje, odsłaniamy nogi i chcemy by wyglądały one jak najlepiej. Żadna z nas nie toleruje na swoich nogach jakże bujnego owłosienia czy też tzw. " jeżyków" :) - odrastających włosków na swoich nogach. Nie lubimy również podrażnień, które dość często występują zaraz po depilacji. Jak wiadomo istnieje wiele metod na pozbycie się owłosienia z nóg: wosk, depilatory, maszynki, laser itd. Ja stosuję tradycyjną metodę golenia przy użyciu maszynki. Depilatory i woski wywołują u mnie straszne uczucie dyskomfortu i nie jestem ich zwolenniczką. Dotychczas podczas depilacji używałam zwykłego szarego mydła i kremowego płynu pod prysznic. Lecz włoski szybko odrastały :( i dodatkowo moja skóra była podrażniona. Dlatego też zdecydowałam się na wypróbowanie żelu do golenia, do których podchodziłam dość sceptycznie. Chodząc po sklepie wpadł w moje dłonie ten o to żel do golenia: 


Pomyślałam sobie wtedy, że wezmę go i wypróbuje. Zapach ma bardzo delikatny, naturalny, a sama jego aplikacja na skórę jest bardzo prosta i przyjemna. Ma wygodny aplikator, lecz trzeba uważać, ponieważ czasem wydobywa się z niego za dużo produktu. Jest wydajny bo już nie wielka ilość pozwala na pokrycie dużej powierzchni. 



Producent zakłada, że podczas użytkowania żelu zmniejszy się ryzyko zacięć. Co potwierdzam w 100%. Dodatkowo produkt zawiera jedwabne proteiny, masło shea i witaminę E, które mają za zadanie koić i odżywiać skórę pozostawiając nogi jedwabiście gładkie. Faktycznie nogi po goleniu są bardzo dobrze nawilżone i gładkie, a to uczucie utrzymuje się dość długo. Dodatkowo nie podrażnia mojej skóry i co najważniejsze włoski znacznie wolniej odrastają więc mogę się cieszyć gładkimi nogami dłużej niż zwykle. Czy specjalnie odżywia ten produkt skórę i faktycznie zawiera witaminę E ? Nie wiem.... ogólnie nawilża, nie podrażnia i w moim przypadku opóźnia odrost włosów. Jak na razie jestem z tego produktu zadowolona, ale nie ukrywam, że będę szukać dalej czegoś nowego :)

a Wy ?? Czego używacie podczas golenia ?? Może macie coś sprawdzonego, co mogłybyście mi polecić ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz