niedziela, 3 stycznia 2016

Nacomi - Natural Sugar Peeling

Witam Was w Nowym Roku !

Dziś przychodzę do Was z recenzją naturalnego peelingu do ciała marki Nacomi. Zakupiłam go w zeszłym roku w sierpniu w sklepie internetowym www.kosmetykizameryki.pl. Za opakowanie o pojemności 100 ml zapłaciłam 14,99 zl.



Peeling jak sama nazwa wskazuje jest BIO. Zawiera w składzie: masło shea, olej makadamia, olejek pomarańczowy, cukier trzcinowy, olejek wytwarzany z miąższu orzechów palmy kokosowej (tzw emolient, który ma działanie nawilżające, tworzące warstwę okluzyjną) i tocopherol acetate (który hamuje starzenie się skóry). Dodatkowo producent zakłada, że produkt jest bez konserwantów, sztucznych barwników i parabenów.




Peeling ma za zadanie złuszczyć Nasz martwy naskórek, zapobiec powstawaniu cellulitu i nierówności na skórze, a także nawilżyć i ujędrnić. Konsystencje ma dość zbitą, a drobinki cukru są bardzo dobrze wyczuwalne. Mogłabym rzec, że jest to ostry peeling, który rozpuszcza się bardzo powoli. 





Jak widać na zdjęciach zużycie jest dość duże. Nie wydaje mi się aby był produktem bardzo wydajnym, gdyż tylko używałam go na udach i brzuchu. Myślę, że po aplikacji na całym ciele zużycie byłoby o wiele większe i nie starczyłby na tyle miesięcy. Ogólnie jestem zadowolona z efektu jaki daje ten produkt. Po zastosowaniu peelingu moja skóra jest napięta, czuć wyraźne ujędrnienie i nawilżenie. Szybko się wchłania i nie zostawia nieprzyjemnego uczucia tłustego filtru na skórze. Cellulit jest mniej widoczny, co było dla mnie zaskoczeniem. Chociaż ja jestem zdania, że żaden kosmetyk nie pozbędzie się cellulitu. Jedynie zdrowe jedzenie i ćwiczenia potrafią zdziałać cuda. 

Plusy:

+ dobry ostry peeling
+ przyjemny zapach pomarańczy (kojarzy mi się ze świeżo startą skórką)
+ naturalne składniki
+ nawilżenie
+ ujędrnienie skóry
+ szybko się wchłania
+ nie pozostawia tłustego filtru na skórze
+ lekkie zmniejszenie widoczności cellulitu na udach
+ cena

Minusy:

- mało wydajny (jeśli ktoś używałby go do całego ciała, bądź na liczne partie ciała)


Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie na temat tego produktu, czy miałyście styczność z ich kosmetykami. Jakie jest Wasze zdanie na ich temat. 

Pozdrawiam ! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz