sobota, 23 stycznia 2016

Styczniowy beGlossy !

Cześć !

Tydzień temu otrzymałam kolejną paczkę od beglossy ! Byłam bardzo podekscytowana, gdyż tym razem nie miałam możliwości wglądu z youtuba, co tym razem znajduje się w przesyłce. Firma zdradziła tylko markę jednego z produktów, który będzie się znajdował w paczce. Najpierw poinformowała mnie e-mailem, a następnie dodała zdjęcie na insta :)

W tym miesiącu spodziewałam się czegoś lepszego. Kosmetyki znajdujące się w paczce nie są złe ale wiecie każdy z Nas oczekuje czegoś innego. Styczniowa paczka napakowana została ponowną pielęgnacją jak to miało miejsce miesiąc temu.


Jeśli chcecie pięknie przetrwać zimę to tylko z beGlossy ! 

Standardowo po otwarciu pudełka pojawiła się informacja o produktach znajdujących się w pudełku. Nowością dla mnie były opinie na temat tych produktów. Zabrakło mi tym razem podanych cen i pojemności. Za to do boxa dołączony został kod rabatowy do Rossmanna na piankę z PANTENE. 

Tym razem w beglossy znajdziecie trzy pełnowymiarowe produkty:

* PILOMAX - szampon łagodnie myjący do włosów farbowanych jasnych - delikatnie myje włosy i skórę głowy. Nawilża je, wygładza i nadaje połysk. Poprawia ich wygląd. Bez parabenów, silikonów, MIT, SLS.  ( Za 200 ml zapłacicie 20,83 zł)
* SEMILAC - Diamond Cosmetics - 015 Plum - lakier do paznokci pozwalający uzyskać efekt hybrydy bez konieczności utwardzania w świetle UV. (Za 7ml zapłacisz 15 zł)
* GARNIER - Płyn micelarny 3w1 do skóry wrażliwej (Za 400 ml zapłacisz 17,99 zł)

oraz dwa mniejsze:

* NAOBAY - Nawilżająco-dotleniający krem do twarzy- mega ekologiczny krem do twarzy, posiadający certyfikaty ECOCERT i FSC. Krem chroni i nawilża skórę twarzy. Pasuje do każdego rodzaju cery. Składniki są naturalnego pochodzenia. (Za 50 ml zapłacisz 150 zł, w pudełku znajduje się pojemność 30 ml, czyli gdzieś około 90 zł)
* PANTENE - Odżywka do włosów w piance - Idealna do cienkich włosów - Doskonale wnika we włosy i odżywia je nie obciążając. Ułatwia rozczesywanie włosów. (Za 180 ml zapłacisz 13,99, w pudełku znajduje się pojemność 50 ml, czyli gdzieś około 4 zł)




Jestem w trakcie testowania tych produktów. Na pewno pojawi się recenzja każdego z osobna :)

Jak się Wam podoba styczniowy box ? Jesteście usatysfakcjonowane ? 

Czekam na Wasze opinie

Pozdrawiam !

3 komentarze: